top of page
  • graboisrael

ידית ואקום להרמת מכסה ביוב

אינסטלטור!!! מדביר מזיקים!!! הרמת מכסה ביוב גומרת לך את הגב והאצבעות? הגיע הזמן לעבור מלום, וו, או חבל - לידית אחיזה גרבּו!


לראשונה בעולם - ידית הרמה בוואקום למשטחים מחוספסים במשקל עד 100 ק"ג


לפרטים נוספים התקשרו או שלחו וואטסאפ: 053-333-4353, אנחנו כאן לשירותכם.


אינסטלציה והדברת מזיקים הן עבודות שוחקות, הפוגעות בגוף ובבריאות. אבל היום, הודות לידית ההרמה המפכנית של גרבּו, אתה יכול להקטין באופן משמעותי את גורם השחיקה - את הנזק המצטבר בגב התחתון ואת הכאב באצבעות.


ידית ואקום גרבו מאפשרת הרמת אובייקטים כבדים בעלי שטח פנים מחוספס, גבשושי או מנוקב, כמו מכסה ביוב, תוך הפחתה ניכרת של הלחץ המופעל על הגב ועל אצבעות היד.


ידית ההרמה של גרבּו היא כלי עבודה חדשני ומתקדם יחיד מסוגו, המופעל על ידי סוללה נטענת, ומספק נוחות מירבית בעבודה.




הפטנט המהפכני מבוסס על שני מרכיבים עיקריים:


  1. מנגנון יניקה המיצר ואקום עוצמתי, המאפשר הרמת משטחים מחוספסים במשקל עד 100 ק"ג, ומשטחים חלקים במשקל עד 170 ק"ג.

  2. רפידת מגע העשויה מתרכובת ייחודית ובלעדית של גומי מוקצף.


הרפידה נצמדת למכסה הביוב בכוח היניקה שמספק מנוע הידית. הגומי המוקצף ממלא את חללי האוויר הקיימים בָבטון, ומייצר אטימה הרמטית, המאפשרת אחיזת ואקום עוצמתית, למרות שהמשטח מחוספס.


ידית הרמה חשמלית נטענת - גם למשטחים רטובים


אם לרגע נדמה שמדובר במכשיר מגושם, המצריך אספקת חשמל 220V ומשיכת כבלים המסכנים את העובד בסביבה רוויית נוזלים, לא כך הדבר.


ידית הרמה בוואקום גרבּו מופעלת על ידי סוללה ( 2.2 Ah, הספק 16V) המספקת עד שעה וחצי עבודה רציפה. הסוללה נטענת על ידי מטען עצמאי, כך שבמקביל לעבודה עם סוללה אחת ניתן להטעין סוללה רזרבית, ולהנות מעבודה רציפה ללא חשש להיתקע.


ביוב שעולה על גדותיו הוא אירוע לא נעים. הבוץ, הריח והשפכים הם חלק מהעבודה, ולעיתים קרובות אתה נדרש להרים מכסה ביוב רטוב.


אבל אל דאגה! ידית ההרמה של גרבּו עושה את העבודה ביעילות ובטיחות מרביים, גם כשמדובר במשטחים רטובים.


כלי עבודה היי-טקי מתקדם


ידית ואקום גרבו מוצעת לך בשתי ורסיות איכותיות: Grabo standard ו-Grabo pro.


הידיות בשתי הגרסאות בעלות מבנה ארגונומי, שבניגוד ללום, וו ברזל או חבלים, מספקות אחיזה נוחה וידידותית לכף היד. יתרון זה יחסוך לך כאבים באצבעות, ויאפשר לך לייצב את מנח הגוף, מה שיפחית משמעותית את הלחץ מהגב התחתון.


שתי הגרסאות בעלות ביצועי אחיזה והרמה מעולים, אך ידית גרבו פרו מצוידת בנוסף גם בתכונות מתקדמות, כמו חיישן לחץ ותצוגה דיגיטלית, וכן סט הגדרות המאפשר כיוונון חכם למשקל ולחץ הנשיאה.


בדגם ה-Pro קיים מפסק אוטומטי - Automatic Switch off, המאפשר כיבוי אוטומטי של המכשיר כשהוואקום מגיע ליניקה מלאה, ולאחר מכן הפעלה מחדש כשלחץ היניקה יורד.


ערכות Grabo standard ו-Grabo pro


שתי הערכות נמכרות בתיק קנבס קשה עם סוללה אחת ורפידה אחת. למפרט השוואתי מלא לחצו כאן.



ידית הרמה גרבו היא כלי עבודה מומלץ לאינסטלטורים ולמדבירי מזיקים. חובה בכל התאגידים ובמחלקות העירוניות לתשתיות מים וביוב.


לפרטים נוספים התקשרו או שלחו וואטסאפ: 053-333-4353, אנחנו כאן לשירותכם.


59 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page